Ubat penarik jantina sihir moden

Bismillahirahmanirrahim . . . Assalamualaikum wbt. . .

Jika kita tengok pelbagai jenis ubat atau yang seperti idrop atau eye drops yang jual pelbagai jenis kat wechat, facebook atau tempat-tempat yang tertutup seperti whatsapp dan lain-lain lagi yang tertutup.Ubat ini atau minyak ini bertujuan untuk menarik seks atau mengahairahkan orang yang berlawanan dengan jantina supaya tertarik dengan si pemakai atau penjual yang menjual kedai seks toy.

Si pemakai memakai bertujuan untuk menarik perhatian ramai umum seperti keghairahan seks, dan mangsa penarik itu akan rasa ghairah serta menyukai si pemakai serta membabi buta mengikuti arahan si pemakai agar mematuhi segala arahan si pemakai tanpa si mangsa menyedari kerana minyak itu telah menusuk ke dalam fikiran bawah sedar si mangsa. Ubat yang begini akan mengawasi otak kita dan akan menjadi maka kita akan dalam keadaan leka, maka syaitan atau jin-jin yang berdamping dengan mereka atau mahluk di sekeliling mereka akan datang membisikan dan menguasai kita seterusnya mereka akan mengikuti apa sahaja yang dibisikkan kemudiannya melakukan pelbagai dosa seperti minum arak, amik dadah, zina dan sebagainya yang dilarang oleh Allah.

Selain itu ubatan yang minyak pengasih sihir tradisional seperti minyak cenuai, senyonyong, minyak lintah ,dan sebagainya berbagai jenis sang buaya darat memakainya adalah tujuan yang sama pengasih yang dijampi dan diisikan dengan bantuan sihir jin, iblis, serta syaitan dicalitkan kepada mangsa serta ketika semasa berasmara. Minyak ini yang akan meningglakan kesan kepada mangsa sama ada peringat-ingat, rindu dendam cinta berahi sampai satu tahap menjadi gila. Minyak ini biasanya orang lelaki yang memakai untuk menyorok bangjingannya dan kaum wanita yang ingin bercurang dan menunduk sang suaminya atau wanita murahan atau pelacur dan sebagainya.

Ya Allah sungguh besar dosa kamu wahai pemakai minyak atau sihir moden kepada Allah kerana menyakitkan si pemangsa tanpa disedari!!! Nantikankan post saya yang seterusnya. InsyaAllah, aamin. . ..

 

Leave a comment